حامیان دکتر سعید جلیلی

| جبهه رسانه انقلاب اسلامی |

حامیان دکتر سعید جلیلی

| جبهه رسانه انقلاب اسلامی |

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

این روزها دعوت نخبگان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور از چهره های گفتمانی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تبدیل به یک موج فراگیر شده است و در آخرین مورد جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف با نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر سعید جلیلی و  دکتر کامران باقری لنکرانی، از آنها خواستند تا در این عرصه خطیر حضور داشته باشند.

به گزارش رجانیوز، در حالی که روزانه اخبار متعددی از کاندیداتوری چهره های مختلف سیاسی منتشر می شود و در این میان احزاب و ائتلاف های متعدد  به کمک پروپاگاندای رسانه های مختلف اعلام موجودیت می کنند، دبیر شورای عالی امنیت ملی به همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت نهم بیش از دیگران مورد توجه نخبگان جوان و انقلابی قرار گرفته اند بگونه ای که طی روزهای گذشته دانشجویان دانشگاه های تهران،‌ علم و صنعت و شهید چمران اهواز، شیراز و در آخرین مورد نیز صنعتی شریف، طی نامه های جداگانه ای از نامبردگان خواسته اند تا یکی نفر آنها در انتخابات 92 حضور داشته باشد.

دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه شریف در بخشی از این نامه  تصریح کرده اند:

"شرایط حساس منطقه و بیداری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی ایران به جریان در آمده و چشم امیدی که سایر مستضعفان و آزادی خواهان عالم به جمهوری اسلامی ایران دوخته اند  نیز ضرورت امتداد جریان انقلابی و استکبار ستیزانه ی سوم تیر را بیش از پیش نشان می دهد."

در ادامه متن کامل و اسامی امضا کنندگان این نامه را که نسخه‌ای از آن در اختیار رجانیوز قرار گرفته است، می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم


جناب آقای دکتر باقری لنکرانی؛  جناب آقای دکتر جلیلی


با سلام و تحیت


روزها به سرعت می گذرد و امتحانی بزرگ در راه است، آزمونی که این روزها تکلیف و وظیفه را بر دوش ولایتمداران جوان و انقلابی سنگین و سنگین تر می کند.

ملت ایران همواره طی سه دهه گذشته تمامی مراحل حساس و سرنوشت ساز را با موفقیت و سرافرازی پشت سر نهاده و بارها و بارها مدال بصیرت، مقاومت و پایداری را در صحنه های گوناگون از امام خود، دریافت کرده است.

در سالهای نه چندان دور همگان دیدند دستهای وابسته به بیگانه چگونه با سوار شدن بر احساسات پاک مردم می خواستند با نیت های پلید، سیل خروشان ملت را از مسیر ولایت منحرف ساخته و به بیراهه ببرند اما غافل بودند که "یدالله فوق ایدیهم"

با امدادهای الهی و پشتیانی ملت در سوم تیر 84،  انقلاب به مسیر اصلی خود بازگشت تا فصل جدیدی در تاریخ جمهوری اسلامی گشوده شود.

روح امید، نشاط و خودباوری در جوانان دمیده شد، گویی خونی تازه در رگهای نظام جاری گردید، "ما می توانیم" را همه در عمل باور کردند و این چنین بود که رهبر معظم انقلاب از دهه پیشرفت و عدالت سخن گفتند. هر چند در این میان، دشمنی های شیطان بزرگ و پیاده نظام های داخلی اش که تمام معادلات خود را بهم ریخته می دید، صدچندان شده بود.

دشمنان با سرمایه گذاری های کلان و برنامه ریزی های پیچیده و با کمک منافقان داخلی و ورشکستگان سیاسی این بار نیت کرده بودند تا انقلاب را سرنگون کنند، اما بازهم غافل بودند، غافل بودند که دلها دست خداست و دست خدا با امام امت.

این بار ملت چوب این غفلت را محکم تر از سوم تیر، در یوم الله 9 دی ، بر فرق دشمنان وارد کرد. باشد که دریابند ان الله یدافع عن الذین امنوا.

اما امروز متاسفانه بروز برخی لغزش ها در دولت دهم  بار دیگر "تکنوکرات" ها و فتنه گران را امیدوار کرده است تا بلکه بتوانند با "نقاب عقلانیت" و "اعتدال" به میدان بیایند و با کشتی نجات خواندن خود، با جایگزینی "عقلانیت محافظه کارانه" به جای "عقلانیت انقلابی"، حرکت ملت را از مسیر ولایت منحرف کنند.


آقای سعید جلیلی و آقای کامران باقری لنکرانی!

ملت بصیر ولایتمدار ایران هیچگاه نمی خواهد بار دیگر ورشکستگان سیاسی، فتنه گران و ساکتین فتنه و خواص بی بصیرت، عنان کار را به دست گیرند، تمامی دستاوردهای ارزشمند سوم تیر را به تاراج برده و برای چند سال دیگر دوباره دل امام امت را خون کنند.

اینجاست که رسالت ولایتمداران مخلص انقلابی چون شما بزرگواران سنگین تر شده و وظیفه ای مضاعف بر دوش شما گذاشته می شود.

شرایط حساس منطقه و بیداری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی ایران به جریان در آمده و چشم امیدی که سایر مستضعفان و آزادی خواهان عالم به جمهوری اسلامی ایران دوخته اند  نیز ضرورت امتداد جریان انقلابی و استکبار ستیزانه ی سوم تیر را بیش از پیش نشان می دهد.


برادر لنکرانی و برادر جلیلی!

سوابق درخشان، محبوبیت، تقوا، اخلاص، کارآمدی، مدیریت متعهدانه در مسئولیت های گذشته و امروزتان، پایداری شما بر گفتمان حضرت روح الله، ساده زیستی و مهم تر و والاتر از همه پایبندی عملی شما به رهنمودها و منویات امام خامنه ای، برای ما آشکار ساخته است که حضور هرکدام از شما دو عزیز در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال 92  می تواند بار دیگر امید و نشاط را در دل های ملت ولایتمدار و به ویژه جوانان و دانشجویان انقلابی زنده کند و امتداد مبارکی بر گفتمان سوم تیر در دهه پیشرفت و عدالت در این پیچ حساس تاریخی باشد.


والسلام علی من تبع الهدی

جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی