حامیان دکتر سعید جلیلی

| جبهه رسانه انقلاب اسلامی |

حامیان دکتر سعید جلیلی

| جبهه رسانه انقلاب اسلامی |

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

منتظر حضور افرادی مانند شما که مورد تایید علامه مصباح هستید می باشیم/ خواستار تشکیل دولتی انقلابی، کارآمد و استکبار ستیز هستیم

سال 91 رو به پایان است اما موج دعوت نخبگان انقلابی از چهره های اصلح برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تازه آغاز شده است و در دوازدهمین نامه، این بار جمعی از مسئولین و فعالین ادوار تشکل های دانشجویی دانشگاه های مازندران طی نامه ای از دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستند تا در انتخابات سال 92 حضور داشته باشد.

به گزارش رجانیوز، بعد از آنکه دانشجویان دانشگاه های تهران، علم و صنعت، شهید چمران اهواز، صنعتی شریف، غرب استان مازندران، نوشیروانی بابل، علوم پزشکی مشهد، مدرسه معصومیه قم، استان فارس و لرستان طی نامه های جداگانه از سعید جلیلی و کامران باقری لنکرانی برای حضور در انتخابات دعوت کردند، در آخرین مورد بیش از 110 نفر ازمسئولین و فعالین ادوار تشکل های دانشجویی دانشگاه های مازندران از دکتر سعید جلیلی خواستند تا پا به این عرصه حساس بگذارد.

در ادامه متن کامل و اسامی امضا کنندگان این نامه را که نسخه‌ای از آن در اختیار رجانیوز قرار گرفته است، می‌خوانید:


باسمه تعالی

امیرالمؤمنین علیه السلام در نهج البلاغه می فرمایند: «والذی بعثه بالحق نبیا لتبلبلن بلبلة و لتغربلن غربلة بل یستخرج من الغربال خلق کثیر»؛ قسم به ذات احدیت که نبی اکرم(ص) را به حق برانگیخت، در آخرالزمان مردم امتحان می شوند.

حضرت می فرماید: به قدری امتحان‌ها شدید و مردم غربال می شوند که اشخاص بزرگ از درون غربال به پایین می افتند و افراد خاص ، مؤمن و خالص در غربال می مانند. «یستخرج من الغربال خلق کثیر» و عده زیادی از مردم از غربال بیرون می ریزند. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مُجمل . امروز در براهین آخرالزمانیِ فتنه‌ی خواص علیه خواص و حق علیه حق را شاهد هستیم. نفاق خود را به لباس حقیقت درآورده و می بینیم امروز کسانی داعیه استمرار خط امام و رهبری را دارند که در عمل نظر آنان را بر نمی تابند. با نزدیک شدن به زمان انتخابات بر غلظت این ادعاها و اِعمال کجروی ها افزوده می گردد که جز با سنگ محک استمساک به کلام رهبری دامت برکاته قابل تشخیص نیستند.

در طول انتخابات که از آن به عنوان شاخص رشد ملی یاد می شود ، نبایستی خواسته های حقیقی مردم به دست غفلت و خواسته‌های جناحی و حزبی و شخصی به جای مصالح ملی بنشینند. بی گمان، پیروز و برنده این انتخابات ملت بزرگ و با اراده ایران است. به تعبیر رهبری معظم دامت برکاته مردم به کسى رأى مى‌دهند که تجسم آرزوهای بزرگ مردم در انقلاب باشد. ریاست جمهوری قطعا جای فتنه گر ها نیست و شورای نگهبان نیز انشاءالله همچون گذشته حق مردم را ادا خواهد نمود و این انتخابات که وسیله ناامیدی دشمن است، باید فعالین سیاسی را نیز ملزم به مرزبندی با دشمنان نماید.


به تعبیر مقام معظم رهبری "همه‏ کاندیداهای تائید صلاحیت شده صالحند. اما مهم این است که شما در بین این افراد صالح، بگردید و صالح‏ترین را پیدا کنید. این جا جائى نیست که من و شما بتوانیم به حداقل اکتفاء کنیم؛ دنبال حداکثر باشید؛ بهترین را انتخاب کنید."

و این تعبیر چیزی جز مقاومت دربرابر شعار مجعول "صالح مقبول به از اصلح نامقبول" نیست. صفاتی چون التزام عملی به ولایت رسول الله و ائمه هدی و آخرین حجت او و نائب ایشان مقام معظم رهبری و سربازی این مکتب، عدم اشرافی گری و تجمل پرستی، کارآمدی، ساده زیستی، مبارزه با اسراف و فساد، استکبار ستیز از اولیات تخلق به اخلاق یک کاندیدای ریاست جمهوری است و در ادامه باید گریزی به اردوگاه ثقیفه نشینان ولایت سیتز (چه عامدانه و چه جاهلانه) زد و به شعارهای آنان نیز توجه داشت. کسانی که با سنین بالا و با بدنامی خویش و خانواده خویش در برابر حضور نیروهای جوان و انقلابی و خوشنام حضوری تکراری و بی اثر دارند. این جریان که در دل آنها کسانی حضور دارند که مُهرِ عدمِ عذرخواهی از همراهی با فتنه گران تا سکوت و مماشات با بدنه و سران این خبیثانِ خون به دل کنندگانِ انقلاب را، بر پیشانی خود دارند؛ در تلاشند تا با سوار شدن بر موج اشتباهات دولت کنونی حضور خود در قالب هایی چون وحدت ملی -از اپوزسیون نشینان فراری و سلطنت طلبان تا اصلاح طلبان و راست سنتی و ... را در دل خود جا دهند.

 این عده می خواهند با شعار اعتدال به معنای سازش گری (نظیر پرونده هسته ای و رابطه با آمریکا) و عقلانیت به معنای محافظه کاری مفرط با تاکید بر حفظ وضع موجود و فرار از خطرها  خود  را در برابر آرمان های انقلاب قرار دهند.

این عده باید بدانند ما خواهان دولتی به مراتب مستحکم تر در اصول و انقلابی تر در عمل از دولت کنونی هستیم و انشالله با حضور  نفاق شکن مردم این جماعت آرزوهای خود را عملی نخواهند دید.

 
و اما برادر گرانقدر؛ جناب آقای دکتر جلیلی!

ما امضا کنندگان این نامه ضمن عرض ارادت ویژه خویش به شخصیت شما رزمنده دیروز عرصه های جنگ سخت، خواهان حضور بزرگورانی چون شما جهت مدیریت جنگ نرم کنونی در برابر انقلاب عزیزمان هستیم.

ما منتظر حضور کسانی چون شما تحت زعامت فقیه عمار صفت، حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی دامت برکاته که خویش را وقف اسلام نموده و آماج تهمت ها و بداخلاقی طیف های وابسته به دشمنان می باشند هستیم تا در این انتخابات حساس که با آخرین برگ های تاریخ قطور بشریت با سرانجام ظهور حضرت بقیه الله (عج) گرهی عجیب خورده و در این پیچ تاریخی بشریت و اسلام که فتنه های بزرگی اسلام را مورد هجمه قرار می دهد با نگاه به وظیفه تاریخی و رسالتی بس سنگین تر به ثقلیت بار تمام انبیا و ائمه هدی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب می باشد این ودیعه الهی را به سرمنزل موعود برسانیم.

این مهم جز به حضور نیروهای انقلابی ای چون شما که متصف به صفات عالیه که در بالا بدان ها اشاره گردید و مورد تاکید و تائید رهبری معظم انقلاب نیز می باشد، حاصل نمی گردد . امروز ما با کسانی که چنگ به خورشید می اندازند و چه آنان که جاهلانه در جدول دشمن بازی می کنند ، با استعانت از حضور شما بزرگواران احتجاجی تاریخی خواهیم داشت تا در برابر کارنامه تاریخی بشر در پیشگاه باری تعالی ، احسن الخالقین که به تعبیر امام خمینی بت شکن تاریخ اثبات نمائیم که ولایت را تنها نخواهیم گذاشت.


والسلام علی عبادالله الصالحین

جمعی از مسئولین و فعالین ادوار تشکل های دانشجویی دانشگاه های مازندران


نظرات (۳)

سلام، دوست عزیز با افتخار لینک شدید. التماس دعا/ یازهرا

سلام .خدا قوت شما لینک شدید....

یا علی

با سلام و خدا قوت ارزوی توفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی