حامیان دکتر سعید جلیلی

| جبهه رسانه انقلاب اسلامی |

حامیان دکتر سعید جلیلی

| جبهه رسانه انقلاب اسلامی |

پیوندهای روزانه

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰
پوریا ترکمن-خط نیوز|این روزها هر چه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نزدیک می شویم حضور عناصری که خود را نامزد معرفی می کنند افزایش می یابد.
هم در بین اصولگرایان و هم اصلاح طلبان و مستقل ها همگی دچار تعدد بی سابقه ی نامزدهای انتخاباتی هستند که در نوع خود و در تاریخ انقلاب اسلامی اگر نگوییم بی نظیر حداقل کم نظیر است.
تزها و الگوهای فراوانی نیز از سوی گروهها و سلایق مختلف ارائه می شوند که هر کدام در برخی جهات مشابه و در برخی نمادها متفاوت می نمایانند.
اما «احساس تکلیف» جزء لاینفک سخنان و موضع گیری های افراد شده است که تکرار آن موجب دل زدگی می شود.

به طور مثال وقتی از شخصی که تنها تجربه ی کلانش یک سال نمایندگی مجلس شورای اسلامی است، یا آنکه بیست سال قبل وزیر بوده و پس از آن در سیستم دولتی و حکومتی هیچ نقشی را بازی نکرده است، یا آنکه حتی یک روز هم در امر اجرا ورود پیدا نکرده و تنها تکیه اش به اندیشه های تئوریک خود است و آن دیگری که همچون قبلی منصب اجرا را اصلا بو نکرده است و تنها بر کرسیهای سبز و سرخ بهارستان تکیه داده است، کلمه ی « احساس تکلیف » به عنوان رمز ورود به انتخابات بیان می شود آن وقت دل انسان می گیرد که چقدر برخی الفاظ پر معنا، ارزشمند و سنگین در بازیهای سیاسی دست به دست می شود تا توجیه گر برخی قدرت طلبی ها شود.
  • ۱
  • ۰

در حالی که طی ماه‌های گذشته موج دعوت نخبگان انقلابی از دکتر سعید جلیلی و دکتر کامران باقری لنکرانی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو افزایش یافته است، شنیدههای خبرنگار رجانیوز حاکی از افزایش احتمال حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی به این عرصه حساس است.

 

به گزارش رجانیوز، در همین زمینه سعید جلیلی از برخی نخبگان دعوت کرده تا با تنظیم برنامه‎های مورد اشاره او  برای اداره کشور، وی را در این باره همراهی کنند.

جلیلی هم چنین در گفتگو با برخی از چهرههای انقلابی که پیش از این در جلسات خصوصی بر کاندیداتوری وی پافشاری کردهاند، احتمال حضور خود را منتفی ندانسته است
  • ۱
  • ۰

لذا به اطلاع می رساند هسته های مقاومت مردمی علیه فقر و فساد و تبعیض شکل گرفته و کمیته های مختلف ستادهای مردمی ِ حامی دکتر سعید جلیلی تشکیل شده اند. همه ی فرزندان خمینی خود را آماده ی نبردی تمام عیار با “اردوگاه قدرت و ثروت” کرده اند. همه آماده اند تا پابه پای کاندیدای اصلح، دکتر سعید جلیلی، این راه را تا آخر ادامه دهند.



به گزارش آژانس خبری شیراز «شیرازنا» بعد از انتشار اخباری مبنی بر قوت گرفتن احتمال کاندیداتوری دبیر شورای عالی امنیت ملی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، جمعی از فعالان فرهنگی، مذهبی و سیاسی شیراز ستاد مردمی سعید جلیلی را تشکیل دادند.


این ستاد که بصورت خودجوش تشکیل شده است، در اولین قدم کمیته ها و مسئولین آن را مشخص نموده است.

به گفته مسئول این ستاد مردمی کمیته ها شامل محتوا، پشتیبانی، اقشار، جوانان، دانشجویی، رسانه، طلاب و تبلیغات است.

مسئول این ستاد مردمی ضمن دعوت از تمامی اقشار برای حضور در ستاد مردمی دکتر جلیلی گفت: طی روزهای آینده مواضع این ستاد و همچنین ساز و کار همکاری با آن، به اطلاع عموم خواهد رسید.

  • ۱
  • ۰

به گزارش تریبون مستضعفین، مجمع مطالبه مردمی شهر مشهد که در انتخابات مجلس ششم و هفتم نیز مسئولیت ستاد دکتر جلیلی بعنوان کاندیدای مستقل انتخابات را برعهده داشت طی بیانیه‌ای از ایشان برای حضور در عرصه انتخابات دعوت کرد. متن کامل بیانیه بدین شرح است:

  • ۱
  • ۰

تا زمانی که در مسیر انقلاب باشید با تمام توان و بذل مال و جان همراهتان خواهیم بود/ می خواهند با جمع کردن چپ و راست، با سوم تیری ها مقابله کنند

در حالی که 2 ماه تا انتخابات یازدهم ریاست جمهوری فرصت باقی است و طی روزهای گذشته،  تعداد دیگری از چهره های سیاسی با اعلام کاندیداتوری خود، برای حضور در این عرصه حساس آماده شده اند نامه های نخبگان انقلابی در سراسر کشور خطاب به دکتر لنکرانی و دکتر جلیلی ادامه دارد و دعوت از این دو نفر برای حضور  یکی از آنها در انتخابات پیش رو جهت پر کردن خلا کاندیدای "اصلح"،  محور مشترک این نامه هاست.

به گزارش رجانیوز، در آخرین مورد بیش از 360 نفر از دانشجویان ساری، با تنظیم دعوتنامه ای خطاب به این دو چهره گفتمانی، از آنها جهت حضور در انتخابات دعوت کردند.

 پس از آنکه دانشجویان دانشگاه های تهران، علم و صنعت، شهید چمران اهواز، صنعتی شریف، غرب استان مازندران، نوشیروانی بابل، علوم پزشکی مشهد و مدرسه معصومیه قم و لرستان و بوشهر، طی نامه های جداگانه از سعید جلیلی و کامران باقری لنکرانی برای حضور در انتخابات دعوت کردند، دانشجویان ساری نیز طی نامه ای جداگانه، از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت نهم و دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستند در این عرصه خطیر حضور داشته باشند.
  
در بخشی از این نامه آمده است:
  
"نگرانی مردم انقلابی ما از روی کارآمدن افرادی است که بدلیل باور نداشتن به آرمان‌های جهانی انقلاب اسلامی و عدم اعتقاد به توانایی‌، قدرت، صبر و شجاعت ملت خود، با اقدامات مرعوبانه و بدور از عزت، حکمت و مصلحت موجبات سر‌خوردگی و یأس مستضعفان جهان را فراهم آورده و در راه رسیدن به پیروزی نهایی خلل جدی ایجاد نمایند."
  
در ادامه متن کامل و اسامی امضا کنندگان این نامه را که نسخه‌ای از آن در اختیار رجانیوز قرار گرفته است، میخوانید: