حامیان دکتر سعید جلیلی

| جبهه رسانه انقلاب اسلامی |

حامیان دکتر سعید جلیلی

| جبهه رسانه انقلاب اسلامی |

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
امید به تداوم گفتمان سوم تیر با کاندیداتوری جلیلی یا لنکرانی/ "اعتدال" و "عقلانیت" کلید واژه تکنوکرات‌ها برای ارتجاع گفتمانی است/دولت آینده باید انقلابی‌تر باشد

۳۱۳  نفر از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه تهران در نامه‌ای سرگشاده خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر بهداشت دولت نهم، از آنها جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دعوت کردند.

به گزارش رجانیوز، در حالی که با نزدیک‌تر شدن به انتخابات ریاست جمهوری صحنه رقابت‌ها با اعلام حضور برخی چهره‌ها برا کاندیداتوری جدی تر می‌شود، جمعی از دانشجویان دانشگاه مادر کشور،  ضمن تاکید بر لزوم تداوم "گفتمان سوم تیر" در دولت آینده، از سعید جلیلی و کامران باقری لنکرانی به عنوان دو چهره متعلق به این گفتمان دعوت کردند تا با حضور در این عرصه، زمینه ادامه رویکرد گفتمانی سوم تیر را در دولت آینده فراهم کنند.

در این نامه که به امضای 313 دانشجوی این دانشگاه رسیده است، ضمن انتقاد از افرادی که از مدتها قبل جهت کسب قدرت ستادهای انتخاباتی خود را فعال کرده اند، ویژگی های مثبت جلیلی و لنکرانی مورد اشاره قرار گرفته و آمده است: "از نظر ما، حضور هر یک از شما بزرگواران در این عرصه خطیر و حساس یک ضرورت بزرگ برای پیشرفتهای جمهوری اسلامی ایران در دهه پیش روست."

در ادامه دانشجویان ضمن انتقاد از  عملکرد تکنوکراتها، فتنه گران و ساکتین فتنه طی سالهای اخیر، گفتمان سوم تیر 84 را همان گفتمان 22 بهمن 57 دانسته و بر لزوم استمرار آن و روی کار آمدن یک دولت انقلابی تاکید کرده اند.

در ادامه متن کامل و اسامی امضا کنندگان این نامه را که نسخه‌ای از آن در اختیار رجانیوز قرار گرفته است، می‌خوانید:


بسم رب الشهداء و الصدیقین


«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا
تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا

و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ»


 

برادران بزرگوار و انقلابی؛

دکتر سعید جلیلی؛ دکتر کامران باقری لنکرانی

سلام علیکم

این روزها که به تدریج به عرصه انتخابات حساس ریاست جمهوری یازدهم نزدیک تر می‎شویم، همانطور که پیش بینی می‎شد برخی با نیت خدمت به انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران آماده حضور در این عرصه شده‎اند،‌ و آنهایی که از مدتها قبل سودای کسب قدرت به هر قیمت را در سر می پرورانند نیز با فعال کردن ستادهای انتخاباتی خود و تبلیغات آشکار و پنهان، برخلاف تاکیدات چندباره رهبر معظم انقلاب تبلیغات زودهنگام انتخاباتی خود را آغاز کرده‎اند.

این در حالی است که با نگاهی به گزینه‎های موجود که برخی با تابلوی نامزد مستقل، برخی دیگر تحت عنوان اصلاح‎طلب، برخی با عنوان اصولگرا و در قالب نتایج قابل پیش‎بینی ائتلاف‎های مختلف، آماده حضور در این صحنه خطیر می‎شوند، آنچه بیش از همه نگران کننده است، خلاء جدی یک نامزد انقلابی، جوان، با نشاط، گفتمان محور، با برنامه، خوش سابقه، اخلاقمدار، با تجربه، ولایتمدار و در یک کلام کاندیدای اصلح است.

برادران بزرگوار و انقلابی!

آنچه باعث شد تا ما به عنوان جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران، در نامه‎ای سرگشاده خطاب به شما از دغدغه‎های خود بگوییم، عملکرد درخشان، سابقه انقلابی و ایمان به توانایی شما در اجرای کارهای بزرگ جهت پیشرفت انقلاب اسلامی است.

 
جناب دکتر جلیلی!

اخلاص، ولایتمداری،‌ جوانی، شخصیت اخلاقی، ساده‎زیستی، کارآمدی و عملکرد مقاوم و عزتمندانه  شما در جایگاه دبیری شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران طی 6 سال گذشته برای همه ما به مثابه اتمام حجتی است که حضور اشخاصی چون شما در مدیریت ارشد اجرایی کشور را نه تنها مایه آرامش خاطر علاقمندان به انقلاب اسلامی که به امری واجب و غیرقابل اجتناب تبدیل کرده است.

جناب دکتر باقری لنکرانی!

شخصیت محبوب، محجوب، ولایتمدار، نخبه، مخلص، ساده‎زیست، تیزبین و کارآمد شما طی سال‎های حضور در جایگاه وزارت بهداشت دولت نهم هنوز فراموش نشده است. ویژگی‎های یاده شده شما به علاوه حضور فعال و مومنانه‎تان طی سال‎های اخیر در میدان سیاست، برای همه ما اتمام حجتی دیگر است که نه تنها نخبگان جوان و انقلابی می توانند بار اداره کشور با گفتمان عدالت و پیشرفت را به دوش کشند بلکه حضور چنین افرادی در راس امور اجرایی کشور، یکی از شاه کلیدهای اصلی عبور ایران اسلامی از پیچ بزرگ تاریخی است.

برادران بزرگوار و انقلابی!

از نظر ما، حضور هر یک از شما بزرگواران در این عرصه خطیر و حساس یک ضرورت بزرگ برای پیشرفت‎های جمهوری اسلامی ایران در دهه پیش روست. دهه‎ای که به تصریح رهبر معظم انقلاب، دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده اما عده‎ای که مدتهاست تبلیغات زودهنگام انتخاباتی خود را آغاز کرده اند، همچنان مسیر پیشرفت کشور را از روی جهل یا غرض، با پی گرفتن نظریات "دولت توسعه گرا" جستجو می کنند.

آقایان جلیلی و لنکرانی!


انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در میانه پیچ تاریخی، روزگار حساسی را بر ما رقم زده است. اکنون فتنه گران به انتظار عذرخواهی عمارها نشسته و ساکتین فتنه با طلبکاری از مردم و نظام به دنبال تحمیل خود بر فضای جامعه هستند. از سوی دیگر، تکنوکرات‎هایی که در طول عملکرد سال‎های گذشته‎شان نشان داده‎اند در عمل و علن سکولاریسم را دنبال می کنند مدعی انقلابی گری شده اند و  با کلید واژه چندپهلوی "اعتدال" و "عقلانیت" می خواهند تجربه شکست خورده سالهای 68 تا 76 را تکرار کنند.

برادران بزرگوار و انقلابی!

ما معتقدیم گفتمان سوم تیر 84 که  در اصل ادامه گفتمان 22 بهمن 57 بود، بهترین نسخه برای پیشبرد مسیر انقلاب اسلامی است. گفتمانی که ولایتمداری، عدالتخواهی، کارآمدی، ساده زیستی،  خدمت بی منت به مردم، استکبار ستیزی و ... دال های تشکیل دهنده آن هستند و انشالله این گفتمان با حضور تکلیف مدارانه یکی از شما بزرگواران ادامه خواهد داشت.

آقایان جلیلی و لنکرانی!

علیرغم آنکه این روزها بسیاری از سیاست‎زدگان و شکست خوردگان؛ درصدد القای این مساله هستند که به علت برخی اشتباهات غیرقابل چشم‎پوشی در دولت دهم، دولت یازدهم باید دولتی غیر انقلابی باشد، آنچه فضای دانشگاه، جامعه و نتایج انتخابات مجلس نهم در شهرهای بزرگ نشان می‎دهد، حقیقتی غیر از این است و ملت ایران بیش از همیشه خواهان گفتمانی پیشبرنده و انقلابی برای اداره کشور هستند،  گفتمانی که هم از انحرافات و حواشی سال‎های اخیر به دور باشد و هم ویژگی‎های لازم برای پیشرفت انقلاب در دهه آینده را دارا باشد، لذا بدون تردید هر گفتمانی غیر از "گفتمان سوم تیر "به مثابه یک ارتجاع بزرگ برای انقلاب اسلامی خواهد بود .

برادران بزرگوار و انقلابی!

قطعا برای تکلیف محوران بااخلاص چون شما، شکست و پیروزی ظاهری علی السویه است و ادای تکیلف و انجام وظیفه ، اصل محسوب می‎شود.

کلام را با جمله‎ای از رهبر حکیم انقلاب به پایان می بریم که  "روزگار تازه‌اى آغاز شده است، وضع جدیدى در دنیاى اسلام به وجود آمده است، و این وضع بر روى زندگى همه‌ى ملتهاى جهان بتدریج اثر خواهد گذاشت؛ باش تا صبح دولتت بدمد." ان‌شاءاللّه. (خطبه های نماز عید فطر ۱۳۹۱/۰۵/۲۹)

والسلام علی عبادلله الصالحین

14 بهمن ماه 1391

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی