حامیان دکتر سعید جلیلی

| جبهه رسانه انقلاب اسلامی |

حامیان دکتر سعید جلیلی

| جبهه رسانه انقلاب اسلامی |

پیوندهای روزانه
  • ۱
  • ۰

رییس‌جمهور آینده باید ساده زیست، ولایتمدار، ضد فساد و استکبار ستیز باشد/در خط اصولی دفاع از محرومان و مستضعفان عقبگردی در کار نیست

نامه نگاری دانشجویان خطاب به دکتر سعید جلیلی برای پذیرش کاندیداتوری در انتخابات ادامه دارد و پس از دعوت دانشجویان دانشگاه های تهران،‌ علم و صنعت و شهید چمران اهواز که به طور مشترک از دکتر جلیلی و دکتر لنکرانی برای ورود به این عرصه دعوت کردند،‌ در آخرین مورد دانشجویان شیرازی نیز با صدور نامه ای خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی،‌ از وی خواستند تا در این عرصه خطیر حضور داشته باشد.

در بخشی از این نامه آمده است: 

"در این جنگ فقر و غنا، استضعاف و استکبار، پابرهنگان و مرفهین بی درد، چشم امید امت حزب الله قهرمان به چهره هایی است که طعم تلخ فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده اند. چشم امید مستضعفان ِ فراموش شده به کسانی است، که تا آخر خط با آنها می مانند. "

متن کامل این نامه را می خوانید:

بسمه تعالی

 جناب آقای دکتر سعید جلیلی

سلام علیکم
 
اکنون، و در سالهای میانی دهه ی پیشرفت و عدالت، در برهه ای که جهان به پیچ تاریخی خود رسیده و مردمان زجر کشیده از استبداد و استعمار در منطقه با تاسی از انقلاب اسلامی، زنجیر وابستگی از غرب را گسسته و ندای بیداری اسلامی سرداده اند، بیش از هر زمان نیازمند مسئولینی شجاع، ساده زیست، متخصص، متعهد و انقلابی و دلبسته به گفتمان امام روح الله و امام خامنه ای (ارواحنا له الفداه) هستیم. 
 
درمقابل نیز جریانهای سیاسی متعددی در تلاشند تا خواسته یا ناخواسته، مسیر انقلاب را به را به الگوهای ناسالم مدیریتی نظیر "توسعه و تبعیض" بازگردانند. در انتخابات پیش رو، همه ی تلاش های جریان های سازش کار، معطوف به روی کار آوردن گفتمانی است، که ضمن خط کشیدن بر اصول بنیادین انقلاب اسلامی، مدیریت کشور را به نا اهلان بسپارند.
 
در این جنگ فقر و غنا، استضعاف و استکبار، پابرهنگان و مرفهین بی درد، چشم امید امت حزب الله قهرمان به چهره هایی است که طعم تلخ فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده اند. چشم امید مستضعفان ِ فراموش شده به کسانی است، که تا آخر خط با آنها می مانند. 
 
بی تردید رئیس جمهور ایران اسلامی در دهه ی پیشرفت و عدالت و در این پیچ عظیم تاریخی، باید ساده زیست، ولایت مدار، ضد فساد ، استکبار ستیز، ،معتقد به گردش نخبگان،متخصص ، دارای سابقه مقابله جدی با فتنه، انحراف،جریان دوم خرداد و سایر گفتمان های نا سالم، واقع بین، مدبر، دارای سابقه ی روشن در دفاع مقدس، غیر مرتبط با مراکز قدرت و ثروت ،مردم دار، متقی و معتقد به خرد جمعی و مدیریت عقلانی باشد.
 
ما دانشجویان دانشگاه های شیراز تا کنون در عرصه ی سیاسی کشور، شما را حائز ویژگی های فوق دانسته و بدین وسیله از حضرتعالی برای حضور در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری دعوت می نماییم و برای زنده کردن گفتمان اصیل انقلاب، با تمام قوا، در مقابل اردوگاه های قدرت و ثروت مبارزه خواهیم کرد. 
 
بی شک در خط اصولی دفاع از محرومان و مستضعفان، هیچ عقبگردی در کار نیست، ما مصداق پیشروی در این مسیر را تا این زمان، در شما یافته ایم.
 
بدیهی است در این مسیر، از هیچ کوششی، بی هیچ چشم داشتی، دریغ نکرده و همانند انتخابات گذشته به تکلیف انقلابی خود عمل خواهیم کرد.
 
سایه ی حضرت امام خامنه ای (ارواحنا له الفداه) مستدام
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی